Translate

dinsdag 9 juni 2015

Aurorasdroomwereld Weekuitdaging 185

Voor de weekuitdaging van deze week had Magda het volgende voor ons verzonnen.
Het moest een zendala worden met  een van de drie opgegeven strings, ik heb gekozen voor string nr. 18. De patroontjes die we moesten gebruiken moesten met de letters van de maand beginnen. Ik koos voor

  • J  - Jumu
  • U - Unme
  • N - Nuwave
  • I   - IXC
Daarnaast mocht je nog kiezen  voor patroontjes met de  B.O.A of E deze letters staan voor het jaartal 2015, de cijfers staan dus op die plek in het alfabet. Hiervoor koos ik voor
  • B - BB
  • O - Onamato
Weer heerlijk aan deze opdracht gewerkt dit is helemaal "mijn ding"


3 opmerkingen:

  1. Wow erg mooi allemaal Cobi, wat ik me afvraag kan ik je niet volgen?, ik zie het nergens staan........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wat zitten toevoegen Anne, ik hoop dat het zo wel lukt, zo niet hoor ik het graag van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet hoe ik bet moet doen,als ik bij jouw naam op volgen duw,dan krijg ik,Nieuwe kring maken..........
    Maar dat is niet wat ik bedoel......

    BeantwoordenVerwijderen